Serbetul copilarie mele

Demult caut acest serbet prin toate magazinele,il adoram cand eram mica pe vremea comunismului,poate cineva isi mai aminteste de el,cand l-am gasit la un magazin penny din oradea am zis ca nu-i adevarat,m-am intors cu 30 de ani in urma in copilaria mea,o bucurie imensa. Imi place mult cu apa rece la zero grade,incercati si voi.. Ingrediente -serbet de vanilie sau cu aroma de trandafir,apa,cuburi de gheata Se pune intr-un pahar apa cu multe multe cuburi de gheata si se i-a o lingurita cu mult mult serbet si se lasa cateva minute in pahar sa se intareasca apoi se serveste

2 commenti:

  1. de ani de zile caut reteta pt. un asemenea serbet. are cineva idee de ea?

    RispondiElimina
  2. din pacate, sa stii ca am rascolit tot netul si n-am gasit-o...nu stiu cum am putea da de ea:(

    RispondiElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails