Negrute cu pere (de post)

DSC02048

DSC02047
Ingrediente-3 cani faina,1 1/2 cana zahar,3 lingurite ness,2 lingurite rase bicarbonat sodiu,5 linguri cacao, un praf sare,esenta vanilie si rom,2 lingurite otet,1/2 cana ulei de masline(cred ca merge si normal).2 cani apa.
Modul de preparare-intr-un castronel am amestecat toate ingredientele uscate,in altul ingredientele umede si apoi le-am amestecat,am tapetat o tava cu hartie de copt,am pus aluatul si deasupra feliute de para,cuptortul l-am preincalzit,am facut proba cu scobitoarea,de obicei mereu las cuptorul la moderat.Se taie cubulete si se pudreaza cu zahar.

7 commenti:

  1. mMMMMMMMM....TARE BUNE CRED CA SUNT!!!!o feliutza si pt mine...pupici

    RispondiElimina
  2. Siempre acertando en las presentaciones y en las recetas, enhorabuena.
    Besitos

    RispondiElimina
  3. si eu va pup pe toate si va doresc o seara minunata,besitos per quesemaquemao

    RispondiElimina
  4. Craciun fericit si linistit in continuare, alaturi de cei dragi!

    RispondiElimina
  5. Selam cok güzel pasta ve kekler cok güzel .

    RispondiElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails