Rulada din piept de curcan cu prune uscate

DSC01125
DSC01126
DSC01124Am vazut in multe parti reteta asta dar cu prune si sunculita,fiind pentru cina pregatita m-am gandit sa o modific un pic,in loc de sunculita am pus branzica,mai usor de digerat .
Ingrediente-un piept de curcan taiat ca pentru snitele,prune uscate,sare,piper,branza topita,triungiuri,sul sau eu am pus philadelphia,cateva boabe de mazare pentru a varia un pic culorile
Am batut un pic carnea am sarat-o si piparat-o , am pus un strat de branza peste care am pus prunele si boabe de mazare,am rulat-o si am legat-o .Se pregateste o tava cu un pic de ulei de masline,un pahar de vin alb,doua capatane de usturoi intregi,cativa cartofi si se adauga rulada de carne,se coace la foc moderat
.

8 commenti:

  1. Arata grozav, trebuie sa fie tare buna !

    RispondiElimina
  2. Ce prezentare frumoasa. Cred ca este foarte buna.
    Pupici si o seara frumoasa!

    RispondiElimina
  3. Oau ce buna poate fi, arata tare apetisant, super prezentare! Acela este sosul format sau sos pregatit separat?

    RispondiElimina
  4. Arata foarte bine! Mie îmi place mult combinatia asta!
    Pupici :*

    RispondiElimina
  5. multumesc tuturor,incercati rulada asta si cred eu o sa va placa,sosul e o glazura de otet balsamic,asa l-am cumparat(se poate face si in casa din otet balsamic se fierbe pana cand scade bine si devine o glazura),eu de cand l-am descoperit il am mereu in casa,e bun aproape cu orice,pe salate,pe paste,pe carnuri...o zi buna tuturor

    RispondiElimina
  6. ce fain arata!!!cred ca este delicioasa.o zi minunata!

    RispondiElimina
  7. Excelenta prezentare.
    O seara minunata!

    RispondiElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails