Prajitura cu ciocolata,nuca si budinca de caramel(de post)

1
2
3
Blat-75ml ulei,200gr zahar,250ml apa minerala sau lapte soia,2 linguri cu varf cacao,2 linguri gem,100 gr nuci macinate sau nuca de cocos,o lingurita bicarbonat de sodiu,2 cani faina,u praf sare-e mai mult sau mai putin o reteta de negresa,am vazut reteta pe blogul bucatereselor vesele.Se amesteca toate aceste ingrediente se coace la foc moderat iar cand e gata deasiupra am pus o budinca de caramel(un plic) facuta cu lapte de soia sau migdale(am folosit eu),peste am ras ciocolata amaruie.

9 commenti:

  1. Tot ce-i cu nuca dupa mine nu are cum sa nu fie bun. O seara frumoasa!

    RispondiElimina
  2. Arata fantastic!
    Pupici si o seara frumoasa :*

    RispondiElimina
  3. Arata bine si cred ca este si buna.Te astept si eu la mine in casuta,daca vrei sa mi te alaturi si sa ma urmaresti.Multumesc.Doresc sa-mi fac si eu prieteni care sa ma urmareasca.DiaMar-bucataria galbena diamar99blogspot.com

    RispondiElimina
  4. muleumesc fetelor si o zi mnunata

    RispondiElimina
  5. Ciao grazie della visita, buono questo dolce molto goloso!!!
    Con blogger qualche problema per non sbagliare mi sono unita ancora.....
    A presto

    RispondiElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails