Gogosele cu aroma de scortisoara ,susan si sirop de miere(de post)

DSC09844
DSC09831
DSC09840
DSC09829
Un aluat simplu din 1/2 kg faina,un cub drojdie(25gr),o lingurita rasa sare,apa calduta cat e necesar ca sa iasa un aluat moal,mai moale ca la cozonac,o lingura zahar,ulei pentru a le praji si sirop facut din parti egale de apa,zahar si miere( fiert).Se face un aluat si se lasa la dospit pana isi dubleaza volumul,se fac apoi bilute cu mainile unse cu ulei si se prajesc in ulei,se scot pe un servetel si se pune peste ele acel sirop cu miere,deasupra se pune scortisoara si susan sau nuca macinata

7 commenti:

  1. Dar faine mai sunt gogoselele tale!Un dulce simplu si gustos!Pupici!

    RispondiElimina
  2. Simplu si-mi imaginez ca foarte bune!O idee minunata.
    Te pup si o seara placuta!!!

    RispondiElimina
  3. Am vazut pe Euforia ceva asemanator si ma gandeam sa fac si eu , mi-ai adus aminte de ei !

    RispondiElimina
  4. Buenísimo, tiene que estar buenísimo.
    muchos besos

    RispondiElimina
  5. fetelor chia ca au fost bune,am auzit mai demult de ele dar nicidata nu le venea randul

    RispondiElimina
  6. Mmmmm,da bine mai arata!
    Pupici!

    RispondiElimina
  7. Am venit sa caut poze cu locurile pe care le-ai vazut in vacanta dar nu le gasesc ,nu ai postat?
    Acuma insa ma delectez cu cateva gogosele ........mmm...........multumesc!
    Pup si o zi frumoasa!

    RispondiElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails