Passa ai contenuti principali

Prajitura cu coca cola si budinca de vanilie(de post)

DSC06989


DSC06988



DSC06992



DSC07013



Ingrediente-1 cana zahar,1 cana coca cola,1/2 cana ulei,2 si 1/2 cani faina,o lingurita bicarbonat stins cu zeama de lamaie,3 lingurite cacao(eu am pus doar 2 ca nu aveam mai mult),esenta rom,un praf sare.
Se amesteca zaharul cu coca cola,se adauga uleiul,faina ,bicarbonatul,cacao,si se amesteca pana se omogenizeaza.Se tapeteaza o tava cu hartie de copt  se toarna compozitia si se da la cuptor la foc mic circa 30 minute,se face proba cu scobitoarea.
Glazura-2 plicuri praf budinca de vanilie(140GR),500ml lapte soia,200gr margarina-se prepara budinca amestecand praful de budinca cu lapte putin cate putin,se pune pe foc amestecand continuu,cand se ingroasa se ia de pe foc si se lasa sa se raceasca un pic,apoi se adauga margarina cate putin
Blatul rece se taie in doua pe lungime se pune crema si apoi cea de-a doua foaie de blat,se da la rece.
Se prepara glazura-daca aveti ciocolata amaruie care e de post puteti pune ciocolata topita,eu am facut glazura de cacao de care m-am indragostit,si pe care pana acum am facut-o doar colorata,acum am incercat-o si cu cacao::200 gr zahar pudra,3-4 linguri apa fierbinte,1lingura cu varf cacao ,1 lingura ulei..Apa se pune treptat,putin cate putin pana obti o glazura numai buna de intins,de data asta eu am lasat-o mai lichida,se pune peaste prajitura si se pune la rece.
Eu mai repet reteta caci e buna tare

Commenti

  1. Foarte buna prajitura asta,am si eu reteta si este super,,,pupp si o zi frumoasa!!

    RispondiElimina
  2. Pai tu ne amagesti?Reteta a fugit?Arata foarte bine.Pupici.

    RispondiElimina
  3. doamnaaaaaaa...........repede cu retetaaaa..........!!!!!! k ma grabesc!!!.....mi ati facuutt o poftaaaaa.......mmmmmmmmm.........

    RispondiElimina
  4. Buna Liliana! Arata grozav de apetisant prajiturica ta. Te-as ruga sa-mi spui ce dimensiuni are tava pe care ai folosit-o pentru blat? Salutari din Montreal si o primavara frumoasa!

    RispondiElimina
  5. davella tava pe care am folosit-i are 30/24cm,noua ne place foarte mult aceasta prajiturica,o zi buna

    RispondiElimina
  6. multumesc tuturor si va sfatuiesc sa o incercati,simplu de facut,economica si buna

    RispondiElimina
  7. foarte frumoasa,cred ca si gustoasa,arata apetisant

    RispondiElimina
  8. foarte deosebita sectiunea si eu o am postata,dar e putin mai diferita de a ta,eu am avut reteta originala cu blat negru cu cola,crema de budinca de vanilie si margarina si glazura de budinca de ciocolata cu coca cola si cum nu-i placea fetitei mele glazura,eu am modificato putin si a iesit mai buna asa,vreau sa te intreb cum ai realizat fatada blogului tau,cum poti sa o personalizezi? ca-mi place foarte mult,am mai vazut si la alte fete,o duminica placuta

    RispondiElimina
  9. apropo,acum vad ca a ta e de post,dar margarina,de care folosesti ,ea nu-i de dulce?

    RispondiElimina
  10. Buna Liliana!Iti multumesc pentru raspuns si de vizita draga mea. Te invit virtual la o cafelutza aromata si o felie de prajiturica si-ti doresc un week-end minunat de primavara. (La noi inca ninge)Pupici cu fulgi de nea!

    RispondiElimina
  11. Arata foarte bine prajitura ta, imi place cum ai combinat ingredientele!

    RispondiElimina
  12. Super reteta, eu stiam prajitura cu Fanta, dar aceasta e yummmi, yummmi!!!

    RispondiElimina
  13. gaby,mirela mersi mult,o duminica excelenta,prajiturica e buna tare

    RispondiElimina
  14. davella,mersi mult pt cafeluta,e bine ca ninge dar eu astept vara,soarele,o zi buna

    RispondiElimina
  15. danutza chiar e yummmi,o duminica placuta,am sa o incerc si cu fanta

    RispondiElimina
  16. alexamdrina, mai inventezi cand ai nevoie de ceva dulce si mai ales de post,o dumnica placuta

    RispondiElimina
  17. Doinitza fatada blogului meu sa fiu sincera mi-a aranjat-o fetita mea Bianca(13 ani-"ilblogdibia",ai vazut ca eu am doua bloguri acesta e al ei,si se joaca si ea un pic cu informatica)a utilizat programul Gimp 2,imi zice ca e un pic de lucrat,te pup si o zi minunata

    RispondiElimina
  18. Tare faina-i prajitura, cine ar zice ca-i de post?

    RispondiElimina
  19. Ce bine arata, cu siguranta o voi incerca

    RispondiElimina
  20. Wow...arata nemaipomenit!
    Mi-a venit chiar pofta de ceva dulce...of!
    te pup ..o saptamana buna!

    RispondiElimina
  21. arata super...trebuie sa fie buna,bunaaaaa!

    RispondiElimina
  22. Draga mea, in acest post am incercat reteta ta; o data, de 2, de 3.... si uite-asa in fiecare saptamana am tot "incercat" reteta si am mancat una dintre cele mai delicioase prajituri din viata mea (in fiecare saptamana). Acum, de Sf. Paste, va fi din nou pe masa noastra. Iti multumim eu si familia mea pt aceasta reteta! Delicioasa!

    RispondiElimina
  23. alina ma bucur ca ti a placut ,te pup si un paste fericit iti doresc

    RispondiElimina
  24. Am incercat-o,din pct de vedere estetic,nu a iesit ca si a ta,in schimb a fost tare gustoasa.O repet,cand mi-e pofta...dar in loc de cola,pun lapte..si mai adaug un ou,doua.Multumim pt aceasta reteta delicioasa.

    RispondiElimina
  25. arata foarte bine cred ca e gustoasa o sa incerc sa fac si eu .

    RispondiElimina

Posta un commento

Post popolari in questo blog

Prajitura cu foi cu miere (de post)

Ingrediente foi-600 gr faina,180gr zahar,4 linguri miere,1 lingura rasa bicarbonnat de sodiu,un praf sare,100 gr margarina ,lapte caldut cat e necesar sa iasa un aluat bun de intins Ingrediente crema-250 ml lapte,180 gr zahar,1 lingura miere,80 gr gris,200 gr margarina Modul de preparare-se pun la fiert mierea,zaharul si margarina,cand s-a racit la temperatura camerei se adauga faina,sarea,bicrbonatul si lapte,se imparte aluatul in 4 se coc foi pe dosul tavii.Cremase amesteca toate ingredientele,mai putin margarina,se fierb,pana se ingroase,cand e calduta se incorporeaza margarina.pentru umplutura am mai folosit gem de prune si de mure.Se asambleaza prajitura-o foaie,gem de prune,foaie,crema gris,gem de mure foaie si se pune la presat.

Prajitura cu foi si crema din caramele cu lapte

  Ingrediente     crema caramel       500 g caramele cu lapte 50 ml smantana pentru frisca 3-4 linguri praf de biscuiti crema de ciocolata 150 g ciocolata amaruie 100 g ciocolata cu lapte 150 ml smantana pentru frisca 3 foi mari de napolitana si ciocolata topita pentru decorat deasupra Se topesc caramelele cu frisca lichida pe foc amestecand mereu apoi se lasa sa se raceasca un pic si se adauga 3-4 linguri praf de biscuiti(caramelele mele erau caramele de lapte care se sfarma nu elastice) Separat de topeste ciocolata cu frisca lichida fara sa fiarba si se lasa la racit.Ambele creme se pun intrew foile de napolitana caldute,deasupra am topit ciocolata. Reteta de inspiratie ,am schimbat ceva la ea am ochit-o pe blogul dulciurifeldefel,mersi pt reteta e minunata si usor de facut.

Prajiturica cu albusuri si mac

Am facut prajitura cu galbenusuri acum e randul albusurilor care au ramas ,si asa cu 11 oua am facut doua delicioase prajiturele Ingrediente-8 albusuri 200gr zahar 100gr mac 100gr nuca cocos 4 linguri pline cu faina un plic praf copt(15 gr) un praf sare Modul de preparare-de bat bine albusurile spuma cu un praf sare,se aduga apoi zaharul,separat se amesteca faina cu macul si nuca de cocos si toate acestea se aduga peste albusuri,se coace la foc moderat in tava tapetata cu hartie de copr. Crema-500ml lapte 3 linguri pline cu faina un praf sare 275 gr zahar 200gr margarina sau unt Se amesteca cu grija laptele cu faina ca sa nu faca cocoloase,se aduga zaharul si se pune la fiert pana se ingroasa,se adauga esenta vanilie ,si cand e calduta se adauga untul,se taie blatul in doua si se pune crema.