Cornulete cu rahat




Reteta am vazut-o pe blogul andreei8pasiunepentrubucatarie),dar eu in loc de untura am pus unt,nu sant foarte nisipoase sant intre crocante si fragede,daca puneti untura cred ca ies mai fragede-ingrediente-200gr unt,460gr faina,15 gr praf de copt,2 linguri otet,9 linguri apa,un praf de sare,zahar vanilat ,coaja rasa de lamaie,vanilie.
Se face un aluat din toate aceste ingrediente ,se intinde o foaie subtire in forma rotunda si se taie cercul in raze,se umplu cu bucatele de rahat ,se coc la foc moderata,calde cand sant gata se pun in zahar pudra

1 commento:

  1. Foarte bune....acum le-am facut si deja am gustat fierbinti...se topesc in gura...eu le-am facut cu untura si in apa am dizolvat si 100 gr de zahar pudra...Multumesc!!!!!Sotul meu a zis sa-ti fac complimente si din partea lui :))))

    RispondiElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails